Ontdek het verhaal van Vahiné
Vahiné is sinds 1972 hét merk voor huisgemaakte desserts in Frankrijk. Vahiné staat voor kwaliteit en betrouwbaarheid en is creatief en innovatief.
1972
"Maak een dessert!" was de passende slogan waarmee Vahiné destijds werd opgericht onder de paraplu van grote broer Ducros. Het bedrijf bracht al gauw enkele onmisbare producten voor het bakken op de markt: gedroogd fruit, suikers, gist, aroma's, vanille en decoratie voor gebak.
1978
Vahiné maakt voor het eerst reclame!
1984
Vahiné lanceert de bekende slogan "Vahiné, c'est gonflé", verwijzend naar gist, het best verkopende product van het merk.
1987
De bekende brioche wordt de mascotte van het merk.
2008
Vahiné neemt haar nieuwe fabriek in de Provence in gebruik en moderniseert haar logo.
2014
Vahiné zet nog meer in op decoratie van gebak en presenteert dit in de winkels op een speciale meubelstand. Er volgen workshops en nieuwe producten voor het decoreren van gebak. In totaal zijn er meer dan 60 producten. Dat is het grootste aanbod in supermarkten.
2016
Het merk vernieuwt het assortiment gedroogd fruit. Elke verpakking krijgt een rits om af te sluiten: superhandig!
2017
Het assortiment omvat meer dan 160 bakproducten en 13 gloednieuwe biologische producten.
MET VAHINÉ LUKT ELK GEBAK!
Een lekker gebak is er voor elke gelegenheid: een groot feest, een gezellig samenzijn met familie of vrienden of gewoon voor de lol! Vahiné zorgt er voor dat je gebak een succes wordt dankzij de grote keuze aan ingrediënten en versieringen.